2011-06-14

Hi there!

I'm Agata and first of all I'd like to say hello to all of you, visitors of my brand new blog. I created this site to publish my fashion designs here as I'm and amateur (like, really amateur ;P) designer.
The main subjects of my blog: fashion, books, and probably also music, art, films and all the stuff connected with my interests. I hope you will like it. Bye!

Jestem Agata i na wstępie chciałabym się przywitać z Wami, wszystkimi odwiedzającymi mojego nowego bloga. Utworzyłam go głównie po to, aby publikować moje projekty, gdyż chlubię się tytułem projektantki mody - amatorki ;) 
Głównymi tematami bloga będzie moda, książki, a pewnie także i muzyka, sztuka, filmy oraz cała reszta rzeczy związanych z moimi zainteresowaniami. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Cześć!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz